What's new
  • Most issues reported these days stem from users not enabling their emulators to use the required amount of RAM.
    We also tend not to use the search feature but post our issues within the texture pack release page.
    Failure to load a texture pack should not be posted in the release thread unless you have already patched the emulator.

    If you don't have the resources to use Large/HD texture packs please do not attempt to do so.
    Users should have a minimum amount of System RAM not less then 4GB's.
    If you have less then 4GB's of RAM do not post about how your emulator crashes,
    RAM is dirt cheap so invest some money into your PC.

    I would like to say thanks to squall_leonhart
    for posting this Solution.

Pour les francais

_Chrono_

aka Chrono Archangel
supergoku5 said:
oui mais non j'ai toujour pas d'image le jeu se lance j'enttant tous(le chaval et tous)mais je vois rien(c'est noir)
---
yeah bu i still dont have any video ingame. the game starts, i can hear everything (the horse and everything) but still cant see anything (all black)

hmmm, je te conseil d'utiliser le mode OpenGL au lieu de DirectX. et jattache les configurations que jutilise

assure toi aussi que tes texture ce retrouve dans ce chemin
C:\Emulator Folder\plugin\hires_texture\THE LEGEND OF ZELDA
---
hmmm, i suggest you use OpenGL instead of DirectX. ill attach my configurations that i use.

also, make sure your textures are located in a folder that uses a similor path
C:\Dossier de l'emulateur\plugin\hires_texture\THE LEGEND OF ZELDA
 
OP
S

supergoku5

New member
j'ai les image et le son mais toujour les même texture moi je veux les nouvel texture de zelda de djidi (j'ai les pack mais je fais quoi?)
 

Tjalian

New member
Please use the edit button, don't triple post!
-----------------
Veuillez utiliser le bouton d'édition, ne triplez pas le poteau !
 

_Chrono_

aka Chrono Archangel
supergoku5 said:
poteau???

ahahaha c'est parce qu'il ne c'est pas parler francais pis yutilise un traducteur comme babelfish :p
poteau = post (message)

mais la ton problème est tu résolue? faut vraiment que tes textures de djipi soit dans le dossier "THE LEGEND OF ZELDA" qui lui est dans le dossier "hires_texture" pis que lui est dans le dossier "plugins" de l'émulateur
-----
hehehe thats because he doesnt know how to speak french and he's using a translator like babelfish. :p
poteau = post (message)

now is your problem solved? djipi's textures really need to be in a folder called "THE LEGEND OF ZELDA" which is in a folder called "hires_texture" where that one is in the "plugins" folder of the emulator
 
OP
S

supergoku5

New member
Désoler...J'ai une autre questions pour les français
sorry...I have one other question for french

How one knows the name of the texture how it is known that it will be on link and all
Comment on sait le nom de la texture comment on sait que il va etre sur link et tous

merci
Thank

Aurevoir
Bye
 

_Chrono_

aka Chrono Archangel
Le nom de la texture est généré par le plugin et il faut absolument que le nom ne change pas si tu veux que la texture soit remplacé. La seul facon de savoir quelles textures sont sur Link est de les visionner et de les reconnaitres :S
---------
The texture's name is generated by the plugin and that name really has to be the same if you want the texture to be replaced ingame. The only way to know which textures are on Link is to view the texture and recognize it :S
 
Last edited:

Top